FAQ
Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Wysyłka i dostawa
Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką do innego kraju niż Polska?
Tak, dostarczamy zamówienia na terenie całej Europy i do miejsc poza nią.
Jak długi jest czas dostawy?
Zawsze dostarczamy zamówienia w ciągu 1-2 dni roboczych, w zależności od lokalizacji. W przypadku dostawy poza Polską, korzystamy z usług kuriera DHL, a czas dostawy wynosi około 7 dni roboczych.
Jeszcze nie otrzymałem swojej paczki. Co mam zrobić?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając email (hello@underyourskin.se), a sprawdzimy to! Czasami niestety paczki mają opóźnienia lub gubią się w drodze. W razie zagubienia paczki oczywiście zawsze wysyłamy nową. Prosimy również o sprawdzenie potwierdzenia zamówienia, czy wprowadziłeś poprawny numer telefonu komórkowego.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu przez nas Twojego zamówienia otrzymasz numer śledzenia przesyłki, który możesz użyć do śledzenia przesyłki. Jeśli go nie otrzymałaś, możesz skontaktować się bezpośrednio z nami formularza lub wysłać e-mail na adres hello@underyourskin.se, a my zajmiemy się resztą.
Jakie opcje wysyłki są dostępne?
W Polsce wysyłamy nasze przesyłki za pośrednictwem Inpost. Przy dokonywaniu zamówienia wybierasz, w jaki sposób chcesz otrzymać swoje zamówienie i jakie opcje są dostępne, zależnie od miejsca zamieszkania - dostawa do domu lub paczkomatu Inpost. W przypadku wysyłek zagranicznych przesyłki wysyłane są za pośrednictwem DHL.
Czy wysyłka jest darmowa?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę dla wszystkich zamówień o wartości powyżej XXX.
Co powinnam zrobić, jesli nie otrzymalam SMS z informacja o doręczeniu przesyłki?
Jeżeli minęło więcej niż 7 dni od złożenia zamówienia, proszę skorzystać z numeru śledzenia Inpost aby sprawdzić status przesyłki. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem hello@underyourskin.se
Co zrobić, jeśli przegapiłam odebranie paczki?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila (hello@underyourskin.se), aby wysłać produkty ponownie. Ponosisz odpowiedzialność za koszty zwrotu i nowej wysyłki w wysokości XXX zł . W przeciwnym razie możesz otrzymać zwrot pieniędzy pomniejszony o XXX zł za koszty zwrotu.
Reklamacje & Zwroty
Co powinnam zrobić gdy moja paczka została uszkodzona podczas dostawy?
Prosimy zgłosić szkodę do dostawcy Inpost a następnie zrobić zdjęcia zewnętrznego opakowania, etykiety adresowej oraz uszkodzonych produktów, a następnie przesłać je do nas pod adres hello@underyourskin.se, a my jak najszybciej wyślemy Ci nowe produkty.
Jak dokonać zwrotu?
Jako konsument przysługuję Ci prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 30 dni. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila (hello@underyourskin.se), aby otrzymać etykietę zwrotu.
Prawo do odstąpienia obowiązuje pod warunkiem, że przedmiot nie był używany, opakowanie jest nietknięte, przedmiot jest zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalnymi dokumentami, i zostanie do nas zwrócony w ciągu 30 dni od otrzymania przedmiotu.
Jak dokonywany jest zwroty środków za zwrócone produkty?
Środki zostaną zwrócone na pierwotnie użytą metodę płatności w przeciągu 14 dni. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o statusie zwrotu i zwracanej kwocie.
Czy zwrot jest odpłatny?
Koszt zwrotu wynosi XXX zł . Dla zwrotów międzynarodowych koszty zwrotu są obliczane indywidualnie.
Jak złożyć reklamację?
Proszę skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila (hello@underyourskin.se), aby złożyć reklamację. Jeśli reklamacja zostanie zaakceptowana, prześlemy Ci etykietę zwrotu i zwrócimy kwotę za Twoje zamówienie w ciągu 14 dni. Aby reklamacja została zaakceptowana, produkt musi być dobrze zapakowany i wysłany w zatwierdzonym kopertowym opakowaniu lub pudełku kartonowym.
W tym przypadku nie płacisz za koszt zwrotu ani za koszt wysyłki nowego produktu.
Czy mogę zwrócić produkty zamówione ze zniżką?
Tak, możesz dokonać zwrotu a my postaramy się go przetworzyć jak najszybciej to możliwe.
Zamówienia
Gdzie otrzymam potwierdzenie mojego zamówienia?
Jeśli podałaś swoj adres e-mail podczas zakupu, otrzymasz potwierdzenie zamówienia drogą mailową. W przeciwnym razie wyślemy je za pomocą SMS-a.
Czy mogę zmienić moje zamówienie po jego zakończeniu?
Niestety, po zakończeniu opłaconego zamówienia nie jest możliwa jego modyfikacja.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeśli przesyłka została już wysłana z naszego magazynu a Ty chcesz dokonać zmianu adresu dostawy wejdz na stronę naszego przewoźnika Inpost następnie wpisz nr przesyłki i wpisz nowy adres. Jeśli zamówienie jest w trakcie kompletacji i nie zostało przekazanę kurierowi możesz skontaktować się z nami a my dokonamy zmiany adresu za Ciebie.
Czy mogę kupić produkty Under Your Skin w sklepach stacjonarnych?
Tak, produkty Under Your Skin są dostępne w sprzedaży w sklepach stacjonarnych w Polsce i w Szwecji.
Czy mogę dodać kod rabatowy po zakupie, jeśli zapomniałam go użyć podczas transakcji?
Niestety, nie ma możliwości zastosowania kodu rabatu po dokonaniu zakupu.
Nasze produkty
Czy wszystkie produkty są organiczne?
Tak, wszystkie nasze produkty są organiczne.
Jeśli mam wrażliwą skórę, czy jest jakiś produkt z serii Under Your Skin, którego nie powinnam używać?
Składniki, które stosujemy w naszych produktach, są bardzo łagodne, ale sprawdź dokładnie listę składników, aby upewnić się, czy nie jesteś uczulony na żadną z substancji.
Czy którykolwiek z produktów Under Your Skin zawiera gluten?
Nie, wszystkie nasze produkty są bezglutenowe.
Czy którykolwiek z produktów zawiera substancje wpływające na równowagę hormonalną?
Nie, żadne z naszych produktów nie zawierają substancji zakłócających równowagę hormonalną. Wykluczyliśmy ponad 500 chemikaliów, które uważamy za wątpliwe, i współpracujemy z chemikami specjalizującymi się w ekologicznej i naturalnej pielęgnacji skóry.
Co oznacza termin „produkty naturalne”?
Oznacza to, że nasze produkty są stworzone tylko i wyłącznie naturalnych składników, wolnych od chemikaliów i zbędnych substancji.
Czy mogę używać produktów Under Your Skin w trakcie ciąży i/lub podczas karmienia piersią?
Oczywiście, możesz śmiało korzystać z naszych produktów zarówno w trakcie ciąży, jak i podczas karmienia piersią.
Czy dostępne są próbki lub refilly produktów Under Your Skin?
Na chwilę obecną nie, ale bądź czujna i zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z nowościami.
Czy mogę używać produktów Under Your Skin, jeśli mam przedłużane włosy?
Tak, bez problemu możesz korzystać ze wszystkich zestawów do włosów, również z przedłużanymi włosami.
Czy zestaw do włosów nie wypłukuje koloru?
Nasze produkty do pielęgnacji włosów zawierają ekstrakt z quinoa, który chroni i wzmacnia włosy, a także pomaga utrzymać kolor włosów.
Czy posiadacie w swojej ofercie rownież zwykły szampon i odżywkę?
Zalecamy stosować nasz szampon i odżywkę detoksykujący bez przerwy jako Twoje codziennie produkty do pielęgnacji i mycia włosów.
Zestaw na porost włosów
Jak mogę dowiedzieć się więcej na temat badań dotyczących zestawu do wzrostu włosów?
Vytrus Biotech przeprowadziło badanie kliniczne dotyczące Capilia Longa i jego działania. Testowaliśmy naszą formułę przez długi czas we współpracy z najlepszymi chemikami w Szwecji. Wszystkie nasze produkty przechodzą długie i dokładne testy oraz analizy, aby zapewnić, że są one bezpieczne i skuteczne.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub e-maila (hello@underyourskin.se), aby dowiedzieć się więcej na temat Capilia Longa.
Jak często powinienam używać produktów Under Your Skin?
Zalecamy codzienne stosowanie serum na porost włosów jako część Twojej poranne ji wieczornej rutyny. Nie spłukuj serum, lecz pozostaw je na włosach, aby osiągnąć zamierzony efekt. Zalecamy używanie Szamponu + Odżywki za każdym razem kiedy myjesz włosy (zazwyczaj oznacza to pomiędzy 1 a 3 razy w tygodniu).
Czy mogę połączyć serum na porost włosów z szamponem i odżywką detoksykującą?
Oczywiście, że możesz! Jednak efekt nie będzie tak dobry jak przy użyciu serum w połączeniu z szamponem i odżywką na porost włosów. Zestaw na porost włosów tak został stworzony, aby osiągnąć najlepszy efekt i powinien być używany jako całość.
Jak szybko zmniejsza się utrata włosów?
Jeśli nie masz konkretnej diagnozy, zauważysz efekty praktycznie natychmiast lub już w pierwszym tygodniu stosowania. Przed rozpoczęciem stosowania naszych produktów oraz po każdym użyciu, przeczesz włosy, aby porównać ilość włosów pozostałych na szczotce. Możesz również zważyć utracone włosy przed rozpoczęciem stosowania naszych produktów oraz po tygodniu ich stosowania. Zauważysz wtedy, że utrata włosów zmniejszy się nawet o 89%, ale dla najlepszych rezultatów zalecamy używanie produktów przez co najmniej 90 dni.
Jak szybko zauważę, że moje włosy zyskały więcej objętości?
Stosując nasze produkty zauważysz odrazu, że tracisz mniej włosów. A już po kilku miesiącach (3-5) zauważysz, że zaczynasz zyskiwać większą objętość włosów. W badaniach zewnętrznych 95% osób stwierdziło, że ich włosy są zdrowsze i mocniejsze niż kiedy kolwiek wcześniej. Oczywiście, zależy to również od tego, jak dużo włosów miałaś przed rozpoczęciem stosowania produktów. Jeśli Twoje włosy są bardzo cienkie, efekty zauważysz dopiero po upływie czasu.
Jak szybko zauważę wzrost nowych włosów?
Wzrost włosa wymaga czasu, ale już po 150 dniach zauważysz, że na skórze głowy zaczynają się formować nowe włosy. Po tym okresie włosy normalnie rosną średnio o 1,15-1,45 cm/miesiąc. Jeśli nie zauważysz różnicy w ciągu 150 dni (pamiętaj, aby dokumentować swój postęp zdjęciami), możesz się z nami skontaktować, a my zwrócimy Ci pięniądze. Oczywiście, możesz kontynuować stosowanie produktów i próbować dłużej niż 150 dni, jeśli zauważyłaś, że redukujesz utratę włosów i zyskujesz objętość.
Czy po przestaniu używania produktu moje włosy przestaną rosnąć?
Nasza terapia wspierająca wzrost włosów nie przerywa stymulacji porostu włosów. Nasza kuracja na porost włosów działa również po zakończeniu kuracji. Włosy, które udało nam się uzyskać, nie zaczną wypadać. Wrócimy po prostu do normalnego cyklu wzrostu włosa.Aby utrzymać efekt poprawy wzrostu i ograniczenia wypadania włosów, zalecamy nadal stosować serum 1-2 razy w tygodniu, szczególnie po 150 dniach kuracji.
Jak długo wystarcza zestaw na porost włosów?
To wszystko zależy od objętości Twoich włosów. Szampon i odżywka powinny starczyć na około 50-90 dni, natomiast serum wystarcza na około 35 zastosowań (około 35 dni).
Czy serum ma działanie na wzrost zarostu lub włosów w innych obszarach niż głowa?
Tak, nasze serum można również używać na brodzie lub w innych miejscach, gdzie chciałabyś zwiększyć wzrost włosów.
Jaki aromat zawierają produkty Under Your Skin?
Szampon i Odżywka mają nuty Lawendy Błotnej i Drzewa Cedrowego, natomiast serum jest bezzapachowe!
Czy produkty na porost włosów mogą pomóc w przypadku łysienia plackowatego?
Nasz zestaw na porost włosów nie został przetesowany pod względem łysnia plackowatego. Nasz zestaw stymuluje mieszki włosowe obecne na skórze, tworząc szanse na rozwinięcie się włosów w miejscach, gdzie wcześniej ich nie było. Do uśpionych mieszków włosowych dostaje się bodziec, a następnie włosy zaczynają rosnąć.
Czy Zestaw na porost włosów jest objęty gwarancją?
Tak, szczegóły naszej gwarancji zwrotu pieniędzy znajdziesz tutaj.
Zestaw Detoksykujący do Włosów
Czy powinnam zacząć od zestawu detoksukującego czy na porost włosów, jeśli mam problem z przetłuszczaniem się włosów, swędzącą skórą głowy i utratą włosów?
W tym przypadku zalecamy rozpoczęcie kuracji od naszego zestawu Detoks aby najpierw "oczyścić" skórę głowy, a następnie możesz przejść do produktów na porost włosów. Nasze zestawy mają dwa różne cele, a najlepsze rezultaty osiągniesz, używając jednego zestawu na raz.
Czy Szampon & Odżywka detoksykująca działają na suchą i swędzącą skórę głowy?
Produkty detoksykujące są specjalnie przeznaczone do suchej, swędzącej i wrażliwej skór głowy. Nasze produkty nie zawierają SLS, SLES ani innych substancji wysuszających.
Czy Szampon & Odżywka detoksykująca działają na przetłuszczające się włosy?
Tak, działają.
Czy dzieci mogą korzystać z produktów Under Your Skin?
Jeśli maluchy nie są wrażliwe na zapachy lub inne składniki, to absolutnie w porządku! W przeciwnym razie polecamy nasz Zestaw Organiczny dla Dzieci.
Jak często mogę używać produktów?
Na początku możesz używać produktów tak często, jak potrzebujesz. Celem jest wydłużenie czasu między myciami.
Jak długo muszę stosować zestaw, zanim zobaczę rezultaty?
Włosy i skóra głowy potrzebują do 6 tygodni, aby w pełni dostosować się do tego nowego, zdrowego nawyku. Czas potrzebny do uzyskania optymalnych rezultatów zależy w dużej mierze od stanu Twoich włosów i skóry głowy w momencie rozpoczęcia stosowania produktów.
Czy mogę używać suchego szamponu, czy zaszkodzi to procesowi detoksykacji?
Niestety, detoksykacja zostaje zrujnowana, jeśli suchy szampon zawiera SLS/SLES lub inne substancje chemiczne, które mogą być wysuszające dla skóry głowy. Większość suchych szamponów zawiera wątpliwe substancje chemiczne, ale produkty naturalne są w porządku. Nasza rada to suszenie włosów suszarką po myciu. W ten sposób włosy mają większą objętość, unosisz je od skóry głowy, dzięki czemu nie przetłuszczają się tak szybko jak zwykle.
Czy mogę używać produktów do stylizacji?
Z naszym zestawem Detoksykującym możesz używać zwykłych produktów do stylizacji. Jedyną rzeczą jest to, że proces detoksykacji może potrwać nieco dłużej, jeśli używasz produktów do stylizacji bezpośrednio na skórze głowy lub w jej pobliżu.
Moje włosy stały się jeszcze bardziej tłuste. Czy to normalne?
Tak, to zupełnie normalne! Jeśli wcześniej używałeś(aś) produktów zawierających SLS i SLES, które są bardzo wysuszające, możliwe jest, że twoja skóra głowy jest odwodniona i zaczęła nadmiernie wytwarzać sebum, aby zrekompensować to - stąd uczucie szybkiego przetłuszczania się włosów po umyciu. Może minąć kilka tygodni, zanim twoje włosy w pełni dostosują się do nowego, zdrowego nawyku.
Swędzi mnie skóra głowy. Czy to normalne?
Tak, to całkowicie normalne! Pełne przyzwyczajenie się włosów i skóry głowy do nowego, zdrowego nawyku zajmuje około 2–6 tygodni. Musisz wytrwać, nawet jeśli na początku Twoje włosy wydają się bardziej tłuste lub skóra głowy wyjątkowo swędzi, ponieważ właśnie wtedy Twoja skóra głowy odbudowuje mieszki włosowe i pory, które pracują na pełnych obrotach.
Przyczyną może być również mocne pocieranie skóry głowy podczas mycia. Zalecamy mycie włosów 1-2 razy w tygodniu, aby uspokoić wydzielanie sebum. Są także osoby, które nakładają dużo szamponu, zostawiając go, aby „wykonał swoją pracę”, czyli rozpuścił tłuszcz i dokładnie natarł skórę głowy, aby usunąć zanieczyszczenia. Takie zachowanie niszczy skórę głowy, prowadzi do wysuszenia skóry oraz powoduje podrażnienia i swędzenie.
Czy istnieje gwarancja na rezultaty stosowania zestawu Detox?
Tak. Wiemy, że nasz zestaw Detoksykujący robi to, co obiecujemy, dlatego posiadamy również gwarancję ważną przez 6 tygodni od zakupu. Napisz do nas na adres hello@underyourskin.se, aby uzyskać dalsze instrukcje.
Zestaw Detoksykujący do Twarzy
Co oznacza oznaczenie produktu jako „detoksykujący”?
Kiedy odchodzisz od używania produktów syntetycznych, które mogą zawierać na przykład perfumy, silikony, oleje mineralne i inne chemikalia, Detoksykacja oznacza oczyszczenie skóry z zanieczyszczeń pozostałych po użyciu produktów syntetycznych. Produkty te, idealnie nadają się do przejścia na pierwsze produkty naturalne – można powiedzieć, że otrzymujesz ekologiczny detoks! Serum zawiera także ekstrakt z komórek macierzystych ostropestu plamistego– zioła, które w medycynie tradycyjnej od dawna znane jest z właściwości detoksykujących.
Jaka jest różnica pomiędzy serum a kremem?
Serum stosujesz przed kremem, ponieważ jest to produkt o rzadszej konsystencji, a jednocześnie o większej mocy - zawierający ekstrakt z komórek macierzystych z ostropestu plamistego, który jest bogaty w przeciwutleniacze. Produkt ten przyczynia się do utrzymania młodej skóry bez wątpliwych środków chemicznych. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry i nawilża. Krem jest jeszcze bardziej nawilżający i zawiera więcej olejków nawilżających takich jak słonecznikowy i migdałowy.
Dla kogo są odpowiednie te produkty?
Te produkty pasują naprawdę do każdego rodzaju skóry: wrażliwej, dojrzałej, suchej, powierzchniowo suchej, a także tłustej. To dwie prawdziwe bomby nawilżające, które nie zatykają porów i są delikatne dla każdego.
Kiedy powinienem ich stosować w mojej rutynie pielęgnacyjnej?
Po oczyszczeniu skóry, nałóż 1-2 pompki Serum do Twarzy na całą twarz i poczekaj, aż się wchłonie. Następnie nałóż 1-2 pompki Kremu do Twarzy na całą twarz - i gotowe.
Co polecacie do oczyszczenia twarzy?
Środek czyszczący na bazie oleju będzie dobrze działać! Jeśli nie masz makijażu, wystarczy woda lub delikatny płyn do mycia twarzy i ciepła woda.
Czy mogę używać kremu i serum do twarzy jeśli mam wrażliwą skórę?
Tak, te produkty są stworzone specjalnie dla osób o wrażliwej skórze, zawierają m.in. ekstrakt owsa szwedzkiego, który łagodzi i chroni skórę. Ponadto, serum zawiera ekstrakt z komórek macierzystych ostropestu pamistego, co dodatkowo wzmacnia skórę poprzez dostarczanie antyoksydantów.
Czy mogę połączyć Krem do Twarzy i Serum z Naturalnym Olejkiem Rozświetlającym do Twarzy?
Tak, jeśli masz suchą skórę, z powodzeniem możesz wymieszać 2-3 krople Naturalnego Oleju Rozświetlającego do Twarzy z naszym Kremem do Twarzy na dłoni, a następnie nałożyć tę mieszankę dla dodatkowego nawilżenia. Olejku możesz także użyć jako ostatniego etapu pielęgnacji – na krem.
Inne Pytania
Jak zrezygnować z subskrypcji newslettera?
Na dole newslettera znajdziesz link do rezygnacji z subskrypcji. Kliknij, aby kontynuować, a następnie sprawdź swoją pocztę e-mail, aby potwierdzić, że chcesz zrezygnować z subskrypcji.
Jak zrezygnować z otrzymywania SMS-ów?
Aby wypisać się, po prostu wyślij SMS o treści: UYSSTOP na numer 71550.
SMS, który otrzymasz od nas, zawiera również instrukcje dotyczące wypisania się.